Predvianočné obdobie je vhodné na oživenie neaktívnych obchodných kontaktov a pripomenutie sa obchodným partnerom.
Pekným novoročným pozdravom zároveň môžete zákazníkom a spolupracovníkom poďakovať za príjemnú a produktívnu spoluprácu.

Prečo posielať staromódne papierové želania, keď dnešný svet sa točí okolo tabletov, notebookov, a smartfónov?
Pozor však, ak sa takto chcete pripomenúť obchodným partnerom a rozpošlete štandardné emaily, váš zámer by mohol pôsobiť kontraproduktívne a skončiť ako reklamný spam.
Zaslaním kvalitne vypracovanej novoročenky vyjadríte svojím obchodným partnerom úctu a poďakovanie za spoluprácu.
Krátky pohľad naspäť a poďakovanie za spoločné úspechy vám dovolí zlepšiť vzťahy do budúcnosti.

Nestihli ste v rušnom predvianočnom období rozposlať žiadne novoročenky? Rozošlite novoročné pozdravy v januári. Aj tomto prípade môžete  obchodným partnerom zaželať veľa chuti do práce.